tirsdag 26. januar 2010

En stor takk!


I går fikk jeg min aller første award fra Grethes lille rom, noe jeg satt utrolig stor pris på! Synes dette er en kjempefin måte å fortelle andre bloggere at man liker siden deres og det de lager:) Jeg var også så heldig å få en award av by Veronica og Handmade Vibeke, noe som ga meg trippel glede i hverdagen:)

Reglene for de som mottar denne awarden er at man skal linke til avsender, skrive 7 personlige ting om seg selv, og sende den videre til 7 kreative bloggere. Det er mange blogger jeg synes er kjempeflotte og inspirerende, og av disse får følgende blogger en award fra meg:

Og så til slutt 7 ting om meg selv... 1.Jeg er nettopp blitt mamma til ei nydelig jente som i dag er 17 dager gammel, og som heter Hedda 2. Jeg har en fantastisk kjæreste! 3. Jeg kommer fra det blide sørland 4. Jeg har to innekatter som heter Fred og Wilma 5. Min største helt er bestemor på 87, og hun er min største inspirasjonskilde når det kommer til strikking - en ekte spesialist! 6. Når jeg ikke er i permisjon jobber jeg med øl i Ringnes 7. Og til slutt må jeg innrømme at jeg har vært støttemedlem på Sats mesteparten av tiden jeg har vært medlem - vanskelig å trene når man kan sitte inne å strikke og kose seg...:)

2 kommentarer:

  1. Takk for hyggelige ord på bloggen min! Det satte jeg pris på.Takker for award. Nydelige bilder du tar! La deg til på bloglineslista mi, så jeg får følge videre :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for award, satt stor pris på den!
    Kjempefin blogg du har og gratulerer med den lille!

    SvarSlett