søndag 7. november 2010

Pauseinnslag!

Ja, nå føler jeg egentlig at det er på tide med et nytt innlegg! Men desverre uten noe nytt, flott strikketøy... Jeg er nemlig på det stadiet at jeg får dårlig samvittighet når jeg besøker min egen blogg rett og slett fordi jeg har vært dårlig på å strikke i det siste, besøke andre blogger og ikke minst blogge selv. Jeg er rett og slett kommet inn i en ond sirket som er litt vanskelig å komme ut av når ingenting er på pinnene... Noen andre som har det sånn i perioder??

Men grunnen til dette her er jo egentlig noe veldig positivt - i hvert fall for meg:) Vi skal nemlig flytte til andre kanten av landet - Stavanger! Og dette krever utrolig mye tid og energi med tanke på alt som skal ordnes og fikses. Så når ting begynner å falle litt mer på plass, kommer nok strikkelysten snikende tilbake igjen:)

Heldigvis har jeg denne jenta å kose meg med hele tiden! Også en grunn til at det er mindre tid til håndarbeide - hun er overalt og krever 100% tilsyn:) Både gøy og krevende!

Vi "sees" - om ikke så lenge forhåpentligvis! Og jo, jeg har visst et prosjekt jeg kan blogge. Men det får vente noen dager til:)

21 kommentarer:

  1. Både strikke og bloggelysten kan jo gå i perioder, det er helt normalt, og ingen av delene MÅ man jo gjøre. Strikk og blogg når du har tid og lyst, og lykke til med flytting. Veldig fint pausebilde forresten:-)

    SvarSlett
  2. Gratulerer, så spennende! Jeg kjenner meg veldig igjen, og sliter enda litt med å finne strikkelysten igjen etter at vi holdt på å flytte. Det blir så mye annet som trenger oppmerksomhet, mens strikking og kreativitet trenger ro og fred for å få plass! Lykke til :)

    SvarSlett
  3. Strikkelysten kommer nok tilbake ;) Så gøy å flytte til Stavanger, det er en flott by. Jeg er oppvokst i nabokommunen(som er litt bedre da) Randaberg ;)

    Håper dere vil trives ;)

    SvarSlett
  4. Nydelig bilde. Konsentrer deg om flytting og det som må gjøres. Blogging kommer tilbake når alt er på plass. Lykke til. :))

    SvarSlett
  5. Så skjønn jente:) Alt til sin tid, sier jeg. 1-åringer ER travle og når man er i flyttemodus har man nok å tenke på. Men veldig kjekt å se deg her igjen, kikker innom ofte, du har laget så mye flott:) Lykke til:)

    SvarSlett
  6. Kjenner godt den følelsen, og alt til sin tid. Lykke til med flytting, spennende med luftforandring ;-)

    Ha ei flott uke, og kos dæ masse med prinsessa, den tida går altfor fort

    klem ¤

    SvarSlett
  7. Har det på samme måte ja!
    Har fått skrevet ett innlegg i dag...men det er lenge siden sist gang.
    Velkommen til Rogaland ;)
    Marie

    SvarSlett
  8. Kos deg med den lille, du - og blogg når du føler for det. Om man skal føle det som et press, er det ikke moro lengre!
    Nydelig lita jente. Måtte le litt når jeg så hårsveisen. Min yngste datter hadde hår som stod rett opp fra hun var født og til hun var nesten året. Det nytta ikke å "kjemme det ned" - så snart det ble tørt, spratt det opp igjen! Som en røverdatter... Jeg ville kalle henne Ronja, men det ble ikke godkjent :)

    SvarSlett
  9. jeg har tørke jeg å,har alt for mange ufoer som aldri blir ferdig,hihi

    gleder meg til du kommer sterkere tilbake:)

    SvarSlett
  10. Slik er det ja, og er vel heilt normalt ;) Dessutan er det frykteleg travelt med både flytting og beibissar som krev oppmerksomhet. Mor mi pleier å seie at desse små er eit håndarbeid i seg sjølv ;)
    Enig med Tussi over her, blogginga må ikkje bli noko press, då er det jo ikkje noko kjekt!

    Lykke til med flytting og alt som høyrer til, Stavanger er jo ein finfin by :)

    SvarSlett
  11. Sånn blir det helt klart i perioder... :) - kjenner til det!
    Men flytting krever sitt, lykke til og kos deg masse med den vesle tulla :)

    SvarSlett
  12. Lykke til med flytting! Det er spennende!

    SvarSlett
  13. Åhh! Velkommen hit til Stavanger =)
    Lykke til med flytteprosessen...man trenger overskudd for å blogge og strikke, så en pause er nå alle vel forunt. Travelt er bare forbokstaven med ei lita tulle som skal passes på midt i flyttesjauen, det vet jeg alt om!

    SvarSlett
  14. Må nå være det nydeligste pausebildet noen gang det der da :-) Kan tenke meg at flytting fører mye stress og planlegging med seg ja. Lykke til :-D

    SvarSlett
  15. Joda - sånn er det for alle. Jeg har også en småttis som krever alt av tid og oppmerksomhet hele dagen. Koser meg med det, så blir det litt så som så med strikking. Flytting er jo stress! Men det blir sikkert veldig kjekt i Stavanger. Lykke til!

    SvarSlett
  16. Spennende med flytting! Gratulerer! Et nydelig pauseinnslag. Jenta di er helskjønn! Gleder meg til å se hva du har liggende!

    SvarSlett
  17. veldig viktig og deilig med gode pauser innimellom!!!
    lykke til med flyttig!!!
    sees;))

    SvarSlett
  18. Heia golle!! Du faar nok lysten tilbake..eller blir det sy lyst du faar sammen med meg og heidi i stavanger?? hihi gleder meg masse til aa bo i samme by, aa flytte tilbake til norge blir jo bare bedre og bedre med alle golle (nesten) jentan rundt meg igjen!Sjonn lille jenta er:)

    SvarSlett
  19. Spennende med flytting!! Mulig då får blogge litt om pakking og hus ;)
    Uansett strikkelysten kommer igjen.....alle trenger en pause noen ganger ;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  20. Så utrolig søt! Og man skal ta bloggepause med god samvittighet - det er jo bare for gøy :) Nyt pausen, og lykke til med flyttingen! Gleder meg til å se videre strikkeprosjekter fra deg når du er strikkeklar igjen :)

    SvarSlett
  21. Alt til sin tid- småbarnsperioden krever sitt, det gjør vel egentlig barn hele tiden, og for en glede det er ( som oftest...) Kos deg - nå er det snart jul!

    SvarSlett