mandag 6. desember 2010

To awards! Til meg!

Åjåjåj så heldig jeg er! Blir utrolig glad når andre bloggere setter pris på innholdet i min blogg. Og jeg som att på til har blogget så lite i det siste. Kjempekoselig er det!

Jeg har fått en Cherry on Top award fra SiljeVanilje, og en Beautiful Blogger award fra Silje sin blogg. Flotte blogger som absolutt er verdt et besøk! Siden jeg tidligere har fått Beautiful Blogger awarden velger jeg å ikke gjøre noe med denne bortsett fra å takke masse!


Med Cherry on Top awarden følger en liten utfordring, og det er å fortelle dere om 3 ting jeg liker veldig godt:
  1. Jeg hermer etter SiljeVanilje, og kan fortelle dere alle at jeg og elsker kakao! Og til andre kakaodrikkeresomikkelikerkaffebloggere kan jeg anbefale dere å besøke Cocoa på løkka i Oslo. Himmelsk kakao du sent vil glemme, og favoritten er kakao Mex - kakao med chili. Nam.

  2. Jeg synes julen er helt fantastisk, og er veldig tradisjonell når det kommer til hva jeg gjør på julaften. Julesokk, frokost, 3 nøtter til Askepott mens jeg spiser godter, stelle meg, kirken (med en altfor lang preken og sjarmerende korpsmusikk:)), middag, gaver og kaffi med godis og julekaker, og til slutt prøve alt jeg har fått som kan prøves. Alt dette må til for at det skal bli ei skikkelig jul!

  3. Jeg synes det er helt herlig å være sammen med Hedda! Tenker at jeg er jo så heldig som har fått den deiligste jenta i verden som er så utrolig skjønn og artig!

Og til slutt skal jeg vise dere favorittbildet mitt, og jeg velger da å vise dere et bilde fra Farsund hvor jeg kommer fra. Vi må ha den fineste kystlinjen i hele Norge - milevis med bare strender! Her elsker jeg å være! Og på bildet går jeg på tur med mamman min:)

Awarden skal sendes videre til 3 andre blogger som jeg synes fortjener det, og da sender jeg den videre til PeneLene, Lena og Maskeball. Takk for inspirasjon!

4 kommentarer:

  1. Så artig! Grattis med awarder :-D Det er alltid godt å høre at noen setter pris på bloggen, og at andre liker det du legger ut :-D

    Ha det godt og klem fra Siv

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke så ivrig etter å jobbe så mye mer men må helt klart det hvis vi skal ha henne i barnehage (er en av dem så hadde trivs veldig godt på 50-tallet ;) ).
    Ja den kjolen er meeeeerkelig i stroppene men hun kan sikkert ha den til hun er 3-4år, får prøve å se det på den måten i stede ;)

    SvarSlett
  3. Hei :)
    Så fin og inspirerende blogg du har :)
    Mye fint du strikker. Har begynt å strikke litt babytøy og her fikk jeg mye inspirasjon! Kjekt å se andre blogger som strikker babytøy :)
    Ha en fin dag videre. Hilsen Anne

    SvarSlett
  4. Tusen takk for award!!! Så koselig! Skal prøve å få blogget litt om den snart:)

    SvarSlett