mandag 15. mars 2010

Bordpyntblogging...?

For noen dager siden satt jeg og så gjennom bildene vi hadde tatt den siste tiden, og blant dem var det mange bilder fra Hedda sin dåp. Og også bilder av bordpynten selvfølgelig, for bordpynten er jo det jeg har brukt mest tid på å planlegge i hodet mitt:)

Jeg skal ikke lyge - jeg var rett og slett ganske fornøyd med bordpynten min, og fikk så innmari lyst til å vise det til andre og:) Samtidig tenkte jeg "hm, det er jo ikke akkurat dette du skal blogge om... Strikking er det bloggen din handler om!" Men søren heller, bordpynt er jo sannelig en måte å være kreativ på det og! Så her har dere noen bilder av bordpynten fra Heddas dåp, som kanskje kan være til inspirasjon for andre i samme situasjon eller for andre situasjoner!

Og Gerbra synes jeg er en fantastisk blomst - nydelige farger og enkel dekor som gjør seg utrolig bra i mange sammenhenger!

5 kommentarer:

  1. Flott borddekking=) Synes godt du kan blogge om slike ting også, jeg. Er som du sier, noe som opptar deg og viser kreativiteten din=) Jeg er også opptatt av borddekking, så brukte mye tid på å finne den borddekkingen som passet perfekt da A ble døpt=)

    SvarSlett
  2. kor koselig bord dere hadde på barnedåpen :)

    og eg synes det er koselig å få se det også -- klemma fra monika

    SvarSlett
  3. Flott bord!!! Jeg sniker meg inn som følger av bloggen din, ok? Du hadde laget mye fint. Jeg er ny i strikkeverden så kjekt å finne inspirasjon hos andre. Du er velkommen innom min blogg. http://frihet-natalie.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Nydelig dekket bord!
    Til vår mellomste datter`s konfirmasjon hadde vi akkurat make blomster, i akkurat make vaser...
    Ha ei fin uke :)

    SvarSlett
  5. Lekkert pyntet!
    (kul header du har også forresten!) ;-)

    SvarSlett